måndag 19 december 2011

Äppel, päppel, pirum, parum.

Stannade till på Coop innan jobbet för att köpa lite mjölk till kaffet och passade på att inhandla lite mellanmål. Ska under 2012 ha ett liten projekt, fortsättning på projekt 09 som innebar att gå ner massa i vikt. Gick ner ca 25 pannor, så ska ner ett par till.
Så jag tittar runt lite efter nyttiga och goda saker man kan ha istället för allt sånt man egentligen vill stoppa i sig.
För att återgå till mellanmålet så hittade jag torkade äpplen, torkade som i lufttorkade, inte torkade som i lösviktsäpplena (läs friterade). Måste säga att jag är överraskad, de är skitgoda!

Danskt märke som heter System frugt, hett tips om man någon gång får för sig att köpa torkade äpplen.

Det enklaste hade varit om jag hade samma intresse för träning som jag har för matlagning, tänk vilken ultimat kombination det hade varit.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar